Post by ruiruntichici on Feb 11, 2022 19:33:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brick Classic - Brick Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brick Classic - Brick Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code bron verhogen ▞▞▞
▞▞▞ Brick Classic - Brick Game 2022 version ▞▞▞
Een leukemie spel
Leuk spelletje, minimale advertenties
Ik hield van dit spel, maar advertenties bleven verschijnen over het spel. Het was onmogelijk om ze te wissen en ik kon het spel dat verborgen was door de advertentie niet spelen. Ondanks het feit dat de advertenties de inhoud dekten, bleven ze verschijnen. Ik zal een ander spel proberen dat ik echt kan spelen!
Dit is een heel eenvoudig spel. Kinderen kunnen dit gemakkelijk spelen en een hoge score halen.
Geweldige manier om wat tijd door te brengen.
Brick Classic - Brick Game Teka-teki nic
Leuk
Het is leuk en goed
Simpel maar erg.
Brick Classic - Brick Game Teka-teki nic
Leuk spel
Heel slecht spel
Veel beter dan de rest die ik ooit speel, minder advertenties.
Is gewoon leuk
Heb deze net geïnstalleerd. Tot nu toe vind ik het leuk en misschien geef ik het later een 5.
parkkipaikkapeli 3D-autopelit Strategia ovhs
Fijn
Helpt mijn hersenen scherp te houden
Leuk!
Brick Classic - Brick Game ปริศนา ahf
Leuk spel. Net anders dan anderen, gebruik er rossen een nieuw bouwelement krijgt. Bij andere spellen moet je eerst alle bouwstenen in het veld kwijtraken, voordat je een nieuw element krijgt.
De ervaring is redelijk uitdagend, maar zou graag de tegels willen kunnen draaien.
Brick Classic - Brick Game ปริศนา ahf
Vond dit oorspronkelijk geweldig. Lees eerder een recensie waarin stond dat er een algoritme lijkt te zijn dat de stenen niet willekeurig kiest. Ik dacht dat hij een beetje een sook was, maar hij had gelijk. Mijn topscore is 36k, maar heb nu moeite om 3k te halen. Beetje jammer dat ze op deze manier meer advertenties kunnen pushen en ik krijg het advertentiegedeelte maar verwijderd.
De game is ok, ik had de indruk dat dit een game zou zijn waarbij de blokken van bovenaf vallen, maar tot nu toe heb ik dat niet gezien
Leuk
Plezier. Zoals Tetris. Ik wou dat ik de blokken kon draaien
Ontspannend. Gaat tijd voorbij. Stimulerend. Plezierig.
Deze game duwt gewoon de advertentie. Ik raad het niet aan.
leuke spelletjes
Chill vogelgezang op de achtergrond. Aangename grafiek. Je kunt doorgaan tot er geen ruimte meer is.
leuk om te spelen
Ik kan geen blokken draaien
Veel te makkelijk geen uitdaging hier
Het is niet Tetris
Het is best leuk Ik heb niet echt iets negatiefs te zeggen, maar ik vind het leuk om het spel te spelen, het is ontspannend, maar het zal leuker zijn als de blokken draaien
Werkt zeer geleidelijk, kan niet stoppen.